bezoekers

zondag 10 april 2016

het bootverhaal

Nu wilde ik zoals beloofd een leuk bericht schrijven over alles wat we tot nu toe aan onze boot hebben geklust. Maarrrrrrrr, ik heb een nieuwe telefoon. Zal je zeggen ja en..........
Nouuueee nu heb ik ineens geen foto's meer van alles.

En ja zeg nou zelf das toch echt niet interessant zo opsomming wat er allemaal gedaan is zonder een paar leuke afbeeldingen erbij. Toch?

Nouja, omdat ik het beloofd had toch maar die opsomming en wat foto's van vorig jaar erbij.

- het touw dat je op de foto ziet hebben we er dit jaar af gehaald. We vonden het toch maar een algenverzamelend vies ding.




Vorig jaar smeulde de bedrading onder het dashbord. Erg eng, we durfden onze vakantie ook echt niet door te varen. Daar is de monteur nu druk mee bezig. Alles wordt opnieuw aangelegd en dan kunnen we weer echt veilig op pad.

De gangboorden moeten nog geschuurd en het blauwe deel ook. Op beide natuurlijk weer een fris mooi verfje.



De onderkant, zooooooo belangrijk, want dat hangt natuurlijk aldoor in het water. Die zit al weer in een nieuw beschermend laagje speciale verf. Wist je dat in het zoete water in Nederland ook mosselaangroei (kleintjes, niet eetbaar) plaatsvindt onderaan boten?





En tot slot nog even een foto die aangeeft waarom ik het weggaan/vakantie met een boot zo heerlijk ontspannend vindt.

met dit uitzicht drink ik dan bijv. mijn ochtendbakkie koffie.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen